Práce v SOS dětských vesničkách
Pravidelně hledáme nové kolegy a kolegyně do našeho týmu. V současnosti poskytujeme služby v Karlovarském, Středočeském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském a Moravskoslezském kraji, v kraji Vysočina a v Praze.
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE SOS KOMPAS ŽIDLOCHOVICKO 0,5 ÚVAZKU
Chcete pracovat s rodinami a jejich dětmi v terénu? Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu! Co budete dělat: podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD poskytovat základní sociálně-právní poradenství úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb Jaké máme požadavky: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách praxe v sociálních službách minimálně 4 roky řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel) organizační schopnosti a zodpovědnost samostatnost pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou odolnost vůči stresu Co Vám můžeme nabídnout: 6 týdnů dovolené další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: ihned Forma: hlavní pracovní poměr 0,5 úvazku (20 hodin týdně) Místo pracoviště: Židlochovicko (Nádražní 92, Židlochovice) a cesty za klienty Jihomoravský kraj Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám! Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.
VEDOUCÍ TÝMU INDIVIDUÁLNÍHO FUNDRAISINGU
Tým pro individuální dárcovství u nás hraje důležitou rou roli v zajištění dlouhodobé finanční stability organizace, přináší ročně 30 milionů korun a mění jednorázové dárce v celoživotní podporovatele. Vedoucí týmu individuálního fundraisingu je odpovědný za strategické vedení, rozvoj a realizaci programu individuálního dárcovství, včetně akvizičních a částečně také retenčních kampaní napříč několika fundraisingovými kanály. Povedete tým šesti osob, z nichž tři budou přímými podřízenými. Pro úspěch na této pozici je důležité strategické myšlení, schopnost vést a motivovat tým i zkušenost s řízením vícekanálových fundraisingových kampaní. Vaším úkolem bude dále rozvíjet náš fundraisingový program a inovovat postupy podle aktuálních potřeb dárcovského trhu a organizace. Náplň práce Tvorba a realizace dlouhodobé fundraisingové strategie s důrazem na akvizici, retenci a navýšení příjmů od individuálních dárců. Plánování, realizace a vyhodnocování fundraisingových kampaní. Vedení a rozvoj IFR týmu vč. telefundraisingu – přímé řízení tří podřízených, podpora celého šestičlenného týmu, nastavování cílů a zajištění jejich naplnění. Rozvoj digitální fundraisingové strategie – spolupráce s interními i externími partnery na vyvíjení a optimalizaci digitálních kampaní. Rozvoj péče o dárce (donor journey) – optimalizace procesů, segmentace a personalizace komunikace s dárci – spolupráce se zkušenými členy týmu. Vyhledávání nových příležitostí pro růst fundraisingových příjmů – testování inovací a rozšiřování fundraisingového mixu o nové kanály a přístupy. Zastupování ředitelky fundraisingu a komunikace v její nepřítomnosti. Požadované schopnosti a zkušenosti Minimálně 3 roky zkušeností s individuálním fundraisingem, včetně akvizičních a retenčních kampaní. Prokazatelné zkušenosti s vedením týmu. Výborná znalost fundraisingového trhu v ČR, včetně digitálních trendů a telefundraisingu. Analytické schopnosti – zkušenost s KPI reportingem, interpretací dat a optimalizací kampaní na základě datových poznatků. Schopnost strategického myšlení a plánování, včetně tvorby a implementace víceletých fundraisingových strategií. Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost efektivně pracovat s interními i externími partnery. Zkušenost se správou CRM pro fundraising a implementací automatizovaných procesů. Anglický jazyk. Nabízíme 6 týdnů dovolené Placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku Placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny Možnost práce z domova v případě potřeby Stravenkový paušál 75 Kč/den Káva a čaj na pracovišti zdarma Příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně Výborný a veselý kolektiv Skloubení pracovního a soukromého života Nadstandardní materiální i technické zázemí Hrubá mzda podle zkušeností kolem 48.000 Kč + roční odměny, pokud budou dobré výsledky. Typ smlouvy: Trvalý pracovní poměr, plný úvazek Místo výkonu práce: Strakonická 98, Praha 5, Lahovičky (10 minut autobusem ze Smíchovského nádraží) Ozvěte se :-) Jana Nevřalová Ředitelka fundraisingu a komunikace Tel. 775 001 889 jana.nevralova@sos-vesnicky.cz
SPRÁVCE/ÚDRŽBA BYTŮ HAVÍŘOV
SOS dětské vesničky hledají kandidáty/kandidátky na pozici: SPRÁVCE/ÚDRŽBA BYTŮ HAVÍŘOV práce na DPP časový rozsah do 30 hodin měsíčně – dohodou Požadavky: základy využívání PC (vyhledání služby, potřebných informací pro zajištění oprav, úklidů, dopravy) ŘP sk. B zvládání základních oprav v bytě (výmalba, výměna FABky, základní instalatérské práce – protékající kohoutek, ucpaná toaleta) dobrá fyzická kondice (stěhování nábytku a spotřebičů, montáž nábytku) empatie samostatnost časová flexibilita čistý trestní rejstřík podmínkou vhodné pro aktivního důchodce nebo manuálně zručného studenta práce pro službu SOS Kotva Havířov a SOS Kormidlo Havířov Termín nástupu: dohodou Forma: dohoda o provedení práce, 160 Kč/hod. Místo pracoviště: Havířov Více informaci u Bc. Lenky Šimkové (tel. 773 597 474, lenka.simkova@sos-vesnicky.cz) Pokud jste se rozhodl/a ucházet se o pozici Správce/údržba bytů Havířov zašlete nám Váš strukturovaný životopis a stručný motivační dopis v českém jazyce na Tereza.Cechova@sos-vesnicky.cz
IT TECHNIK JUNIOR
Hledáme samostatného kolegu/kolegyni do IT oddělení na pozici „IT Technik Junior“. Uvítáme proaktivní přístup k řešení problémů i úkolů a ochotu učit se. Práce je vhodná i pro absolventa. Budeš mít na starost: poskytování technické podpory (úrovně L1 s přesahem do L2) koncovým uživatelům (cca. 130) řešení běžných IT problémů s PC, tiskárnami, telefony, softwarem správu uživatelských přístupů udržování seznamu žádostí o podporu a jejich řešení v systému žádostí (HelpDesk) vzdělávání uživatelů o základních funkcích IT a pracovních postupech instalovat a nastavovat HW/SW, občas pomoci se strukturovanou kabeláží v našich prostorách monitorovat a provádět běžnou údržbu systémů a hardwaru testování nasazovaných aplikací a politik pečovat o dokumentaci a pomáhat zlepšovat IT procesy Technické dovednosti, které očekáváme: SŠ vzdělání řidičský průkaz sk. B (občasné cesty po ČR) všeobecný přehled v oblasti IT znalost operačních systémů OS Windows 11 na úrovni podpory uživatelů znalost Microsoft Office 365 (Outlook, Word, Excel, Teams, OneDrive, SharePoint) na úrovni podpory uživatelů znalost prostředí Android na úrovni podpory uživatelů znalost základních síťových konceptů (TCP/IP, DNS, DHCP) základní znalosti hardwarových komponent a řešení problémů znalost procesu zadávání požadavků a „ticketovacích“ systémů základní znalost anglického jazyka (čtení technické dokumentace, práce se systémovým rozhraním) Měkké dovednosti, které by si měl/a mít: analytické myšlení schopnost hledat alternativy dobré komunikační a mezilidské dovednosti schopnosti řešit problémy a smysl pro detail schopnost prioritizace úkolů samostatnost, důslednost, spolehlivost zákaznicky orientované myšlení se zaměřením na spokojenost uživatelů Nabízíme: práci bez nutnosti pohotovostí možnost 1 dne home office týdně po zkušební době mobilní paušál 6 týdnů dovolené další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: říjen 2025, plný úvazek Místo pracoviště: Strakonická 78, 159 00 Praha 5 Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis a motivační dopis na adresu: tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení. Těšíme se na Vás!