Práce v SOS dětských vesničkách
Pravidelně hledáme nové kolegy a kolegyně do našeho týmu. V současnosti poskytujeme služby v Karlovarském, Středočeském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském a Moravskoslezském kraji, v kraji Vysočina a v Praze.
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE SOS KOMPAS ŽIDLOCHOVICKO
Chcete pracovat s rodinami a jejich dětmi v terénu? Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu! Co budete dělat: podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD poskytovat základní sociálně-právní poradenství úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb Jaké máme požadavky: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách praxe v sociálních službách řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel) organizační schopnosti a zodpovědnost pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou odolnost vůči stresu Co Vám můžeme nabídnout: 6 týdnů dovolené další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: 1. 7. 2025 Forma: hlavní pracovní poměr Místo pracoviště: Židlochovicko (Nádražní 92, Židlochovice) a cesty za klienty Jihomoravský kraj Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám! Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.
ZÁSTUPOVÁ PEČOVATELKA (TETA) PRO SOS SLUNÍČKO KARLOVY VARY
SOS dětské vesničky hledají zástupovou tetu – brigáda na DPP: ZÁSTUPOVÁ PEČOVATELKA (TETA) PRO SOS SLUNÍČKO KARLOVY VARY Zajištění péče o děti v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc. Nárazová brigáda v případě pracovní neschopnosti nebo dovolené stálé tety. Dlouhodobá spolupráce. Náplň práce: Zajišťování celkové osobní péče o děti na principech náhradní rodinné péče (včetně vaření, úklidu, školní přípravy apod.). Zařízení funguje v nepřetržitém provozu. Spolupráce s rodinou dítěte. Vedení dokumentace (denní záznamy, pokladní kniha) Úzká spolupráce s odbornými pracovníky SOS Sluníčka Požadavky: Vzdělání zdravotnického, sociálního či pedagogického apod. směru, splňující požadavky zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí §49a. Bez splnění tohoto požadavku není možné přijmout Vaši přihlášku do výběrového řízení Morální a trestní bezúhonnost Zkušenost s péčí o děti a jejich výchovou Minimálně 2 roky praxe v přímé péči o dítě Psychická odolnost a fyzická zdatnost Empatie a schopnost vytvořit příjemné zázemí Schopnost zajištění pečlivé a kvalitní péče o domácnost, včetně vaření a přípravy stravy Motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi Nabízíme: Zajímavou, odpovědnou a smysluplnou práci Příplatek za noční směnu, víkend, práci ve svátek Pracovní uplatnění s využitím předchozí praxe a schopností Stabilitu v organizaci s dlouhodobou tradicí v ČR i v zahraničí Termín nástupu: možný ihned Forma: Brigáda - DPP Místo pracoviště: Karlovy Vary Více informaci u ředitelky ZDVOP Karlovy Vary, p. Michaely Rakové (tel. 604 698 624). Pokud jste se rozhodl/a ucházet se o pozici Zástupová pečovatel/ka o děti pro SOS dětské vesničky zašlete nám Váš strukturovaný životopis a stručný motivační dopis v českém jazyce na: tereza.cechova@sos-vesnicky.cz.
ÚČETNÍ / MZDOVÁ ÚČETNÍ
Náplň práce: kompletní zpracování mezd včetně komunikace s úřady, řešení exekucí a insolvencí pro cca 120 zaměstnanců vedení agendy dotací v rámci účetnictví – evidence, kontrola čerpání a příprava podkladů pro finanční kontroly účtování přijatých a vydaných faktur zpracování pokladních dokladů a dalších účetních operací účtování bankovních výpisů sledování čerpání rozpočtů svěřených středisek organizace Požadujeme: vzdělání v oblasti účetnictví, financí nebo ekonomie (minimálně SŠ s maturitou) praxe v oblasti zpracování mezd výhodou - zaučíme znalost účetního softwaru Nugget výhodou znalost systému Money S4 nebo Pohoda výhodou dobrou znalost MS Excel, MS Word ochota se vzdělávat analytické myšlení, smysl pro pořádek samostatnost, spolehlivost Co Vám můžeme nabídnout: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: 1. 6. 2025 Forma: hlavní pracovní poměr - plný úvazek Místo pracoviště: Strakonická 98, Praha 5 Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou k zařazení do výběrového řízení.
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE PRO SOS KOMPAS KARLOVY VARY
SOS dětské vesničky hledají kolegu/kolegyni na pozici: SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE PRO SOS KOMPAS KARLOVY VARY Chcete pracovat s rodinami a jejich dětmi v terénu? Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu! Co budete dělat: podporovat rodiny s dětmi, aby zvládly nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, a pomáhat jim zachovat rodinné vazby, podnětné a bezpečné prostředí pro výchovu dětí vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD poskytovat základní sociálně-právní poradenství úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky Jaké máme požadavky: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách praxe alespoň 2 roky v oblasti sociální práce (může být i při studiu) řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel) organizační schopnosti a zodpovědnost pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou odolnost vůči stresu Co Vám můžeme nabídnout: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: ihned / dohodou Forma: pracovní smlouva Místo pracoviště: Karlovy Vary, kancelář: Na Výhledě 324/1 Karlovy Vary - Stará Role Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou k zařazení do výběrového řízení.
SPECIALISTA INDIVIDUÁLNÍHO FUNDRAISINGU
Náplň práce: Identifikace potenciálně efektivní dárcovské skupiny a akvizičních kanálů Plánování, realizace, monitoring a vyhodnocování akvizičních procesů, kampaní a kanálů s ohledem na maximální efektivitu vynakládaných prostředků Rozvoj digitální fundraisingové strategie – spolupráce s interními i externími partnery na vyvíjení a optimalizaci digitálních kampaní Spolupráce s externími agenturami Spolupráce na optimalizaci dárcovského cyklu v rámci týmu individuálního dárcovství Podílení se na tvorbě strategie fundraisingu a na tvorbě rozpočtů a obchodních plánů fundraisingu Ve spolupráci s kolegy příprava a realizace krátkodobého a střednědobého plánu komunikace na na sociálních sítích s cílem získat nové individuální dárce Zajištění externí komunikace během akvizičních aktivit v souladu se zájmem organizace v oblasti individuálního fundraisingu Přehled o fundraisingových činnostech konkurence, sledování a implementace globálních i místních trendů v oblasti fundraisingu Požadované schopnosti a zkušenosti: Minimálně 5 let zkušeností s individuálním fundraisingem, včetně akvizičních a retenčních kampaní Znalost a přehled o fundraisingovém trhu v ČR, včetně digitálních trendů a telefundraisingu Analytické schopnosti – uvítáme zkušenost s KPI reportingem, interpretací dat a optimalizací kampaní na základě datových poznatků Schopnost strategického myšlení a plánování, včetně tvorby a implementace víceletých fundraisingových strategií Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost efektivně pracovat s interními i externími partnery Zkušenost se správou CRM pro fundraising a implementací automatizovaných procesů Orientace v právních aspektech fundraisingu (GDPR, pravidla pro veřejné sbírky, etické kodexy) Plynulá komunikace v ČJ, AJ komunikativně Co Vám můžeme nabídnout: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) Další placené volno za odpracované roky Stravenkový paušál 75 Kč/den Káva a čaj na pracovišti zdarma Příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně Placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku Placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny Možnost Home office podle pozice Pružná pracovní doba podle pozice Odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu Možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy Zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova Dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště Smysluplnou práci Příjemnou atmosféru v organizaci Výborný kolektiv Jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce Stabilitu, jistotu a budoucnost organizace Skloubení pracovního a soukromého života Nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci Slušné a férové jednání Pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby Vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) Příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: 2. 6. 2025 Forma: Hlavní pracovní poměr na plný úvazek Místo pracoviště: Strakonická 98, Praha 5 - Lahovičky Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám! Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE PRO SOS SLUNÍČKO KARLOVY VARY (ZDVOP)
Náplní pracovní pozice je: Komplexní, odborné zajištění procesu přijímání dítěte do SOS Sluníčka, tvorba a naplňování plánu pobytu dítěte, aktivní účast na tvorbě a aktualizaci IPOD dítěte Poskytování sociálně-právního poradenství pro rodiny dětí umístěných v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc Vedení spisové dokumentace Spolupráce s OSPOD a dalšími subjekty Požadujeme: Vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách - podmínkou! Minimálně 2 roky praxe v oblasti sociálně-právní ochrany dětí Výbornou znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí Uživatelskou znalost MS Office Organizační schopnosti a zodpovědnost Pečlivost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, flexibilitu Motivaci k osobnímu rozvoji v problematice práce s ohroženými dětmi, vzdělávání Řidičský průkaz skupiny B Výhodou: Zkušenost z organizace zabývající se náhradní rodinnou péčí, sociálně aktivizačními službami, případně přímá zkušenost ze zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc Nabízíme: Zajímavé pracovní uplatnění v mezinárodní neziskové organizaci 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) Další placené volno za odpracované roky Stravenkový paušál 75 Kč/den Káva a čaj na pracovišti zdarma Příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně Placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku Placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny Možnost Home office podle pozice Pružná pracovní doba podle pozice Odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu Možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy Zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova Dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště Smysluplnou práci Příjemnou atmosféru v organizaci Výborný kolektiv Jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce Stabilitu, jistotu a budoucnost organizace Skloubení pracovního a soukromého života Nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci Slušné a férové jednání Příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: ihned Forma: hlavní pracovní poměr Místo: SOS Sluníčko Karlovy Vary Pokud jste se rozhodl/a ucházet se o pozici Sociálního pracovníka/pracovnice pro SOS dětské vesničky, z. s., zašlete svůj strukturovaný životopis a stručný motivační dopis na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE SOS KOMPAS PŘEROV
Chcete pracovat s rodinami a jejich dětmi v terénu? Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu! Co budete dělat: Poskytování sociálně aktivizační činnosti podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD poskytovat základní sociálně-právní poradenství úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb Jaké máme požadavky: VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách praxe v sociálních službách řidičský průkaz sk. B uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel) organizační schopnosti a zodpovědnost pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou odolnost vůči stresu Co Vám můžeme nabídnout: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: červen 2025 Forma: hlavní pracovní poměr na plný úvazek Místo pracoviště: adresa kanceláře služby: Žerotínovo nám. 163/12, Přerov Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám! Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE DOMU NA PŮL CESTY SOS KOTVA BRNO
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE DOMU NA PŮL CESTY SOS KOTVA BRNO Náplní pracovní pozice je zodpovědnost za chod služby Dům na půl cesty SOS Kotva Brno realizovaný formou domu a tréninkového bytu, poskytování sociálního poradenství, individuální i skupinová práce s klienty včetně nácviku dovedností a volnočasových aktivit, vedení spisové dokumentace, provozní úkoly související s chodem služby, úzká spolupráce s vedoucí služby, zástup za vedoucí služby v době její nepřítomnosti. Požadavky: VOŠ nebo VŠ dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách Praxe v sociálních službách / jiné pomáhající profesi Znalost Zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, Vyhlášky č. 505/2006 Sb., Standardů kvality sociálních služeb Trestní a morální bezúhonnost Uživatelská znalost MS Office Organizační schopnosti a zodpovědnost Pečlivost, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita Dobré komunikační schopnosti, samostatnost Motivace k osobnímu rozvoji a vzdělávání. Výhodou: Zkušenost s prací s mladými lidmi (mladistvými) Psychoterapeutický výcvik Kurz motivačních rozhovorů. Nabízíme: Zázemí stabilní organizace Zajímavou pracovní náplň, kde lze uplatnit vlastní kreativitu Vzdělávání v oblasti sociálních služeb (týmová i individuální supervize, vzdělávací kurzy a semináře) Příjemné pracovní prostředí Podporující tým pracovníků. Termín nástupu: ihned Forma: pracovní smlouva na plný úvazek, dohodou možnost zkráceného úvazku minimálně 0,75 Místo pracoviště: Luční 3048/1s, 616 00 Brno-Žabovřesky Pokud jste se rozhodl/a ucházet se o pozici Sociální pracovník/ice pro Dům na půl cesty, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis a stručný motivační dopis jako odpověď na tento inzerát. Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení. Více informací o pracovní pozici u Karolíny Jelínkové – 724 316 605, karolina.jelinkova@sos-vesnicky.cz.
ASISTENT/KA PROJEKTOVÉHO ODDĚLENÍ
Máš rád/a práci s čísly, baví tě administrativa a je pro tebe výzvou spolupráce na projektech a dotačních programech. Pokud ANO, tak hledáme právě TEBE! Co Tě u nás čeká: Administrativní činnost při dotačních projektech Spolupráce na zpracovávání žádostí a projektové dokumentace Příprava dokumentů předkládaných k žádostem Spolupráce při vyúčtování dotací a zpracování závěrečných zpráv Spolupráce při vyhledávání a získávání dotací z vhodných národních nebo evropských dotačních programů Zajištění povinných příloh k žádostem o dotace a sledování čerpání jednotlivých dotací Rozpočítání mezd z přidělených dotací na pracovníky dle projektové žádosti Jaké máme na tebe požadavky: SŠ s maturitou Anglický jazyk na komunikační úrovni Výborná znalost českého jazyka Uživatelská znalost MS Office Spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost Schopnost spolupracovat v týmu Zájem o dlouhodobou spolupráci Motivace pro práci v neziskové organizaci pomáhající dětem Zájem o problematiku grantů a dotací Co bude pro tebe výhodou: Orientace v oblasti sociálních služeb Zkušenost s přípravou projektové dokumentace Na co se můžeš těšit: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) Další placené volno za odpracované roky Stravenkový paušál 75 Kč/den Káva a čaj na pracovišti zdarma Příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně Placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku Placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny Pružná pracovní doba podle pozice Odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu Možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy Zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova Dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště Smysluplnou práci Příjemnou atmosféru v organizaci Výborný kolektiv Jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce Stabilitu, jistotu a budoucnost organizace Skloubení pracovního a soukromého života Nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci Slušné a férové jednání Pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby Vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) Příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Datum nástupu: co nejdřív Místo pracoviště: Strakonická 98, Praha 5 - Lahovičky Forma: Hlavní pracovní poměr Zaujali jsme Tě? Napadají Tě další otázky? Pojď zjistit, jestli jsme na stejné vlně a ozvi se nám. Napiš nám něco o sobě - proč chceš pracovat v Projektovém oddělení, proč u nás, co Tě baví a s čím máš zkušenosti. Rádi si s Tebou popovídáme. Zašli nám, prosím, svůj strukturovaný životopis a motivační dopis na: tereza.cechova@sos-vesnicky.cz.