Chci podpořit

Práce v SOS dětských vesničkách

Pravidelně hledáme nové kolegy a kolegyně do našeho týmu. V současnosti poskytujeme služby v Karlovarském, Středočeském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském a Moravskoslezském kraji, v kraji Vysočina a v Praze.

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE SOS KOMPAS JIHOMORAVSKÝ KRAJ

Chcete pracovat s rodinami a jejich dětmi v terénu? Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu! Co budete dělat: podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD poskytovat základní sociálně-právní poradenství úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb Jaké máme požadavky: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách praxe v sociálních službách řidičský průkaz sk. B uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel) organizační schopnosti a zodpovědnost pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou odolnost vůči stresu Co Vám můžeme nabídnout: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: ihned, dohodou Forma: hlavní pracovní poměr – plný úvazek Místo pracoviště: Jihomoravský kraj – kancelář Hrušovany (U Výzkumu 603, Hrušovany) Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám! Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE SOS PŘÍSTAV PRAHA

SOS dětské vesničky hledají kolegu/kolegyni na pozici: SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE PRO SOS PŘÍSTAV PRAHA Hlavní náplní je: podpora a doprovázení pěstounských rodin přímá práce s pěstouny a rodinami vedení spisové dokumentace sociálně-právní poradenství Požadujeme: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí praxe v sociální oblasti uživatelskou znalost MS Office organizační schopnosti a zodpovědnost pečlivost, vysoké pracovní nasazení motivaci k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi v NRP trestní bezúhonnost řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) Nabízíme: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: ihned Forma: hlavní pracovní poměr na plný úvazek Místo pracoviště: Lahovská 85, Praha 5 – Lahovice, dobrá dostupnost MHD (bus), možnost parkování Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám! Zašlete nám Váš strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu: tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou k zařazení do výběrového řízení.

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE SOS KOMPAS PRAHA

Chcete pracovat s rodinami a jejich dětmi v terénu? Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu! Co budete dělat: Poskytování sociálně aktivizační činnosti podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD poskytovat základní sociálně-právní poradenství úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb Jaké máme požadavky: VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách praxe v sociálních službách řidičský průkaz sk. B  uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel) organizační schopnosti a zodpovědnost pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou odolnost vůči stresu Co Vám můžeme nabídnout: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: květen 2024/dohodou Forma: pracovní smlouva na plný úvazek Místo pracoviště: adresa kanceláře služby: Husinecká 567/3, Praha 3  Výběrové řízení bude probíhat online/osobně na adrese Strakonická 98, Praha 5 – Lahovice. Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám! Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.

VEDOUCÍ SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE SOS KOMPAS KOLÍN

Chcete pracovat s rodinami a jejich dětmi v terénu? Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu! Co budete dělat: Poskytování sociálně aktivizační činnosti podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD poskytovat základní sociálně-právní poradenství úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb Vedení služby SOS Kompas zajišťovat chod pobočky SOS Kompas (plánujeme tým 2 zaměstnanců) po administrativní, organizační i personální stránce odpovídat za naplňování interních dokumentů a vedení klientské databáze spolupracovat s vedením a ostatními službami organizace spolupracovat s ostatními partnerskými subjekty v regionu Jaké máme požadavky: VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách praxe v sociálních službách řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel) organizační schopnosti a zodpovědnost pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou odolnost vůči stresu Co Vám můžeme nabídnout: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: dohodou Forma: pracovní smlouva na plný úvazek Místo pracoviště: adresa kanceláře služby: Mostní 70, Kolín Výběrové řízení bude probíhat online/osobně. Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis a motivační dopis na adresu: tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE SOS KOMPAS KOLÍN

Chcete pracovat s rodinami a jejich dětmi v terénu? Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu! Co budete dělat: Poskytování sociálně aktivizační činnosti podporovat rodiny s dětmi, aby samostatně zvládly svou nepříznivou sociální a ekonomickou situaci, posilovat rodičovské kompetence rodičů, aby vytvářeli podnětné a bezpečné prostředí pro své děti, doprovázet rodiny v rozšiřování přirozené sociální sítě rodiny, působit preventivně proti umístění dítěte mimo rodinu vyhodnocovat spolupráci s uživateli (individuální plánování) a vést spisovou dokumentaci, zpracovávat zprávy pro OSPOD poskytovat základní sociálně-právní poradenství úzce spolupracovat s pracovníky OSPOD, školami, volnočasovými zařízeními, úřady, psychology a dalšími odborníky aktivně se podílet na zvyšování kvality služeb Jaké máme požadavky: VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách praxe v sociálních službách řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel) organizační schopnosti a zodpovědnost pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou odolnost vůči stresu Co Vám můžeme nabídnout: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: ihned/dohodou Forma: pracovní smlouva na plný úvazek Místo pracoviště: adresa kanceláře služby: Mostní 70, Kolín Výběrové řízení bude probíhat online a v Praze na adrese Strakonická 98, Praha 5 – Lahovice. Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám! Strukturovaný životopis a stručný motivační dopis zasílejte na tereza.cechova@sos-vesnicky.cz Oba dokumenty jsou základní podmínkou pro zařazení do výběrového řízení.

PORADCE PRO PRÁVA DĚTÍ

Poradce pro práva dětí Hlavní pracovní náplní této pozice je zodpovědnost za odbornou oblast ochrany práv dětí. Náplň práce podrobněji: Poskytuje odborné znalosti z oblasti ochrany práv dětí. Koordinuje oblast ochrany práv dětí a vykonává s ní spojené administrativně procesní činnosti. Navrhuje strategické cíle a činnosti spojené s oblastí ochrany práv dětí. Zodpovídá za navázání a udržování spolupráce/partnerství s dalšími externími činiteli zodpovědnými za práva dětí. Spolupracuje na rozvoji nových projektů. Podporuje všechny služby v rámci organizace v oblasti ochrany práv dětí. Sleduje aktuální legislativu, předpisy organizace a vykonává následnou implementaci do standardů služeb. Zajišťuje dobrý tok informací o právech dětí, problematice ochrany práv dětí a s nimi spojenými legislativními změnami, nově zaváděných procesech, doporučení a úkolech v rámci systému péče o děti. Podílí se na pořádání veřejných kampaní, vytváření koalic s ostatními partnery v oblasti práv dětí. Pravidelně provádí interní a externí analýzu, upozorňuje na porušování práv dětí a výsledky analýz sdílí s příslušnými odbornými pracovníky organizace. Komunikuje a spolupracuje s orgány státní správy (magistráty, krajské úřady apod.) Určuje potřeby budování kapacit zaměstnanců organizace v oblasti ochrany práv dětí Požadavky: VŠ vzdělání humanitního směru Orientace a zkušenosti v oblasti sociálně právní ochrany dětí Znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a zákona č. 359/1999 Sb. o sociálně právní ochraně dětí výhodou Výborná znalost českého jazyka, komunikativní znalost angličtiny Otevřená a empatická osobnost se smyslem pro týmovou práci Uživatelská znalost MS Office Časová flexibilita a zájem o smysluplnou práci v neziskové organizaci Řidičský průkaz sk. B (služební cesty v rámci celé ČR) Nabízíme: Zajímavé pracovní uplatnění v mezinárodní neziskové organizaci 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) Další placené volno za odpracované roky Stravenkový paušál 75 Kč/den Káva a čaj na pracovišti zdarma Příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně Placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku Placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny Možnost Home office podle pozice Pružná pracovní doba podle pozice Odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu Možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy Zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova Dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště Smysluplnou práci Příjemnou atmosféru v organizaci Výborný kolektiv Jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce Stabilitu, jistotu a budoucnost organizace Skloubení pracovního a soukromého života Nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci Slušné a férové jednání Příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Datum nástupu: Dohodou Místo pracoviště: Strakonická 98, Praha 5 - Lahovičky Forma: Hlavní pracovní poměr – zkrácený úvazek 0,5 (20 hodin týdně) Pokud jste se rozhodl/a ucházet se o pozici Poradce pro kvalitu péče, zašlete nám, prosím, svůj strukturovaný životopis a stručný motivační dopis na: tereza.cechova@sos-vesnicky.cz.

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE SOS PŘÍSTAV PROSTĚJOV

SOS dětské vesničky doplňují svůj tým odborných pracovníků a nabízí volnou pozici: SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE PRO SOS PŘÍSTAV PROSTĚJOV Hlavní náplní je: podpora a doprovázení pěstounských rodin přímá práce s pěstouny a rodinami vedení spisové dokumentace sociálně-právní poradenství Požadujeme: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí praxe v sociální oblasti uživatelskou znalost MS Office organizační schopnosti a zodpovědnost pečlivost, vysoké pracovní nasazení motivaci k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi v NRP trestní bezúhonnost řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) Nabízíme: 2 týdny placeného volna navíc nad rámec řádné dovolené (celkem 30 dní ročně) další placené volno za odpracované roky stravenkový paušál 75 Kč/den káva a čaj na pracovišti zdarma příspěvek na penzijní připojištění až 6000 Kč ročně placené ředitelské volno pro rodiče první a poslední den školního roku placené ředitelské volno na Vánoce 3 dny možnost Home office podle pozice pružná pracovní doba podle pozice odměna při pracovním výročí a při odchodu do důchodu možnost mimořádné finanční odměny nad rámec mzdy zvýhodněné krátkodobé ubytování pro zaměstnance a rodinné příslušníky při soukromých cestách do Prahy, Karlových Varů, Brna a Chvalčova dobrá dopravní dostupnost MHD a parkování zdarma podle lokality pracoviště smysluplnou práci příjemnou atmosféru v organizaci výborný kolektiv jasné vedení organizace, dostatek prostoru pro vlastní iniciativu, ocenění dobré práce stabilitu, jistotu a budoucnost organizace skloubení pracovního a soukromého života nadstandartní materiální i technické zázemí pro administrativní práci slušné a férové jednání pro terénní pracovníky možnost využívání služebních automobilů při dojíždění za uživateli sociální služby vzdělání v oblasti sociálních služeb (týmová supervize, pracovní workshopy, vzdělávací kurzy) příspěvek na vzdělávání, v případě zájmu podpora dalšího vzdělávání formou kvalifikační dohody Termín nástupu: dohodou Forma: HPP na dobu určitou (zástup na MD/RD) Místo pracoviště: Zlínský, Olomoucký a Jihomoravský kraj, kancelář SOS Přístav Prostějov – Kravařova 167  Pokud Vás naše nabídka zaujala, ozvěte se nám! Zašlete nám Váš strukturovaný životopis a motivační dopis na adresu: tereza.cechova@sos-vesnicky.cz. Oba dokumenty jsou základní podmínkou k zařazení do výběrového řízení. Více informací poskytne Ředitel programů doprovázení pěstounských rodin Mgr. Cyril Maliňák, tel.: 602 430 851