Vytvořené snímky i televizní spoty zobrazují malé děti, které se ve svých rodinách potýkají s problémy, jako jsou závislost rodičů, hladovění nebo chudoba. Kampaň tak zdůrazňuje důležitost posílení preventivní péče o ohrožené děti, které povede ke zlepšení podmínek v jejich rodinách. „Protože s posláním SOS dětských vesniček naprosto souzníme, práce na kampani byla pro nás velká radost. Jsme moc rádi, že nás organizace oslovila. Snažili jsme se vytvořit emotivní řešení, které vychází z někdy dost šokujících reálných zkušeností pracovníků vesniček. Snad se nám je podařilo tlumočit alespoň trochu srozumitelným způsobem a hlavně tak, abychom motivovali lidi pomoci,“ komentuje Marek Řídký z agentury Underline.

Novinkou, kterou SOS dětské vesničky na podzim také představují, je Podílový dobropis. Tento personalizovaný certifikát pak obdrží každý dárce, který se rozhodne podporovat ohrožené děti v péči SOS dětských vesniček pravidelně.

Již v průběhu října představí nezisková organizace SOS dětské vesničky novou mediální kampaň. Ta upozorní na situace, ve kterých se ohrožené děti běžně ocitají a podpoří tak důležitost preventivní péče v problémových rodinách. Za kampaní stojí pražská agentura Underline, autorem fotografií je Tomáš Třeštík.

V rámci mediální kampaně pro podzim a zimu vznikla série celkem tří snímků zobrazující malé děti v kritických situacích. Po vzoru fotografií vznikly také tři televizní spoty, kterým svůj hlas propůjčila známá herečka Hana Maciuchová. Za kampaní stojí i další známá jména: fotografie vytvořil Tomáš Třeštík, pod celou kampaň je podepsaná pražská agentura Underline. „Velice si vážíme nadšení Tomáše Třeštíka i paní Maciuchové, kteří se na kampani podíleli bez nároku na honorář. Děkujeme i týmu z agentury Underline, která vtiskla kampani působivou tvář“ vyjádřila díky Jindra Šalátová, národní ředitelka SOS dětských vesniček.